ارزشهای سازمانی

اصل مراقبت از بیماران و اطمینان از کیفیت:
اولین تکلیف ما مراقبت از بیماران است. لذا با رعایت اصول حرفه ای همواره از کیفیت داروها و محصولاتی که عرضه می‌کنیم؛ اطمینان حاصل می کنیم.
اصل انصاف و مسئولیت:
ما باید با کارکردی منصفانه و عادلانه به ارتقاء سلامت جامعه کمک کنیم. مسئولیت اخلاقی ما نباید قربانی منافع مادی شود، ما درتلاشیم تا با احترام، شفقت و مسئولیت پذیری نسبت به بیماران و مصرف‌کنندگان محصولات‌مان، این محصولات را تهیه و ارائه کنیم.
اصل اخلاق حرفه ای:
ما باید در حرفه‌ی خود (که توزیع دارو و سایر محصولات سلامت محور؛ مورد مصرف مردم است)، اخلاق حرفه‌ای را با عملکرد صحیح و درستکاری حفظ نمایم و رابطه‌ی همواره سالمی بین ما و شرکت‌های تامین‌کننده و مشتریان و همچنین دستگاه‌های نظارتی و بالادستی‌مان برقرار باشد.
اصل انتقاد پذیری:
ما با عملکردی حرفه‌ای، شفاف و قانونی، همواره با صداقت و احترام به نظرات و انتقادات تمامی ذی‌نفعان خود با دقت گوش فرا داده و نسبت به ایشان پاسخگو هستیم.
اصل روزآمدی:
ما باید فعالانه در به روزرسانی و کاربرد دانش روز و مهارت‌های لازم بکوشیم؛ تا صلاحیت حرفه‌ای خود را همواره در سطحی مطلوب حفظ کنیم.
اصل احترام به قوانین و استاندارد ها :
به‌منظور ارتقای سطح اعتبار شرکت در کل جامعه، ما باید به مهارت‌ها و شایستگی‌های لازم رسیده و به تمامی مقررات و قوانین کمی و کیفی وارد بر کار خود احترام گذاشته‌ و همواره در جهت بهینه‌سازی ارائه کار خود با یکدیگر همکاری کنیم. استقرار، حفظ و توسعه استانداردهای اجباری و اختیاری بخشی از عملکرد حرفه ای ما محسوب می شود.
اصل رعایت امانت داری:
باور ما بر این است که با توجه به تعلق شرکت به آستان قدس رضوی و به واسطه صاحب عظیم الشأن این دستگاه، حفظ و صیانت از صرفه و صلاح و حقوق موقوفه شرکت از وظایف اصلی و مهم ما می باشد، لذا ضمن رعایت اخلاق، انضباط شغلی، آراستگی و روابط عمومی مناسب، عشق و علاقه به‌کار و مسئولیت‌پذیری مناسب، حفظ اسرار و اطلاعات شرکت، همواره خود را امانت‌دار این بارگاه می‌دانیم.
اصل مشارکت در امور اجتماعی:
ما علاوه بر توزیع مناسب دیالیز صفاقی، خود را به مشارکت در سایر امور و فعالیت‌های عام‌المنفعه و انسان دوستانه اجتماعی؛ (در حدتوان و اختیارات تفویضی سازمان بالادستی) مجاب می‌دانیم.